Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică a lansat o campanie pentru consumatori

Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică a lansat o campanie pentru consumatori

Distribuie
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Peste 900 de oameni s-au plâns, anul trecut, la Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică pentru că furnizorii le-ar fi încălcat drepturile. Cele mai multe petiţii sunt la capitolul facturare, calitatea serviciilor şi întreruperi de energie neanunţate.

Reprezentanţii ANRE susţin că numărul petiţiilor ar putea fi mai mare, dacă oamenii ar şti despre această procedură.

Din acest motiv, instituţia, care are şi dreptul să sancţioneze furnizorii, a lansat o campanie de informare.

„Este vorba despre sancţiunea financiară, care este de la unu la cinci procente din venitul anual de afaceri al titularului de licenţă. Este vorba despre sancţiunea contravenţională. Mai este vorba despre emiterea unei decizii şi acordarea unui termen şi, iarăşi, pentru neexecutarea acestei decizii, titularul de licenţă poate fi amendat”, a spus şeful de departament în cadrul ANRE, Violina Şpac.

Campania de informare va dura şase luni, timp în care vor fi lansate mai multe spoturi video şi audio.

Consumatorii care se cred nedreptăţiţi de furnizori, pot suna la linia verde 08001 0008 sau să scrie o petiţie pe adresa ANRE.

Subiectul va fi discutat în detalii, astăzi, la emisiunea „Tema Zilei”, care va începe imediat după ştiri.


Distribuie
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •