Gara auto din Orhei, renovată. Clădirea a fost conectată la căldură, au fost schimbate reţelele de comunicaţie, iar peronul a fost reconstruit

Gara auto din Orhei, renovată. Clădirea a fost conectată la căldură, au fost schimbate reţelele de comunicaţie, iar peronul a fost reconstruit

Distribuie
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares

Transformare pentru gara auto din Orhei. Aceasta a devenit de nerecunoscut, după ce a fost renovată capital. Lucrările s-au ridicat la peste 3 milioane de lei.

Gara auto din Orhei a fost construită acum 40 de ani, însă abia recent a fost reparată capital. Clădirea a fost conectată la căldură, au fost schimbate reţelele de comunicaţie, iar peronul a fost reconstruit.

Bugetul lucrărilor a fost acoperit din profitul Întreprinderii de Stat „Gările şi Staţiile Auto”.

„S-a făcut totul, începând cu acoperişul până jos, la pardoseală”, a spus administratorul Î.S. „Gările şi Staţiile Auto”, Ştefan Vieru.

Pasagerii sunt încântaţi de rezultate şi de noile condiţii.

„Nu erau aşa condiţii, e drăguţ”.

„Acum e foarte frumos. E călduţ, ai unde sta la dos”.

„Îmi pare foarte bine, e super. Vine aici lumea şi este cald, n-am cuvinte. E tare bine”.

Ministrul Economiei şi Infrastructurii, Chiril Gaburici, a vrut să se asigure de calitatea lucrărilor, aşa că a mers într-o inspecţie.

„- Este unica sală de aşteptare?
– Da.
– Câţi pasageri aveţi zilnic?
– Cam până la două mii de persoane.
– Este destul pentru a deservi?
– Puţini staţionează. Majoritatea sunt în tranzit”.

Ministrul a discutat şi cu angajaţii gării auto.

„Vindem bilete la casă.
– Sunt cozi?
– Depinde de zi, ne străduim să nu formăm cozi”.

„Pentru noi este important să fie condiţiile bune pentru oameni, pentru că, în timpul iernii sau când plouă este nevoie să stea la cald”, a afirmat ministrul Economiei şi Infrastructurii, Chiril Gaburici.

16 gări auto au fost renovate capital în ultimii trei ani. În acest scop a fost cheltuită suma de aproape 20 de milioane de lei.

Foto: Publika.md

Distribuie
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    3
    Shares