Modernizare cu prejudicii pentru şoferi. Reparaţia unei porţiuni de drum din municipiul Chişinău le provoacă pagube mari

Modernizare cu prejudicii pentru şoferi. Reparaţia unei porţiuni de drum din municipiul Chişinău le provoacă pagube mari

Distribuie
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Reparaţia unei porţiuni de drum dintre localitatea Ciorescu şi Cricova din municipiul Chişinău face pagube mari şoferilor.
Parbrizul mai multor maşini a fost spart de pietrişul, folosit la modernizarea carosabilului.
Păgubaşii dau vina pe drumari.
La rândul lor, reprezentanţii Ministerului Economiei şi Infrastructurii susțin că pentru a evita astfel de situații şoferii trebuie să respecte indicatoarele rutiere temporare.

„Șoferii care se aventurează să parcurgă această porțiune de drum, riscă să ajungă în scurt timp cu maşina la service. Aşa cum amestecul din smoală și pietriș de pe carosabil nu s-a uscat bine, bucăți de pietre sunt proiectate pe parbriz sau alte părţi ale maşinii, deteriorand-o”.

În mai puţin de un sfert de oră, doi şoferi s-au plâns că s-au ales cu parbrizul stricat.

„De la pietre, uitaţi-vă cum sar pietrele?!”.

„- Ce pagubă v-a adus?
– Iată, de vreo 100 – 200 de euro”.

Conducătorii auto acuză drumarii de această situaţie. Mai mult, aceştia sunt indignaţi că lucrările se desfăşoară ziua când în zonă circulă un număr mare de maşini, iar termometrele indică peste 35 de grade Celsius.

„Noaptea să lucreze, nu ziua când este mult transport. Eu am mers ieri pe aici şi mi-a stricat geamul”.

„Ce acesta este lucrul?! Măcar pe traseul Chişinău- Bălţi ei pun o cantitate mai mare de smoală, dar aici uitaţi-vă…Se lipeşte de maşină, loveşte în caroserie, în sticla la maşini, cine vor întoarce toate cheltuielile?! Este o bătaie de joc într-adevăr”.

Drumarii care efectuau lucrările în zonă au refuzat să vorbească cu echipa noastră de filmare. Contactaţi telefonic reprezentanţii Ministerului Economiei şi Infrastructurii au menţionat că acest lucru nu s-ar întâmpla dacă şoferii ar respecta indicatoarele rutiere instalate în zonă.

„Ceea că sar pietrele acolo, așa prevede și tehnologia. Nu prevede că sar pietrele, dar o parte din ele nu se prind deodată de covor, care se formează. Este un covor de doi centimetri grosime. Astfel, în cazul când șoferii, toți șoferii ar urma cerințele indicatoarelor rutiere de circulație cu 30 de km pe oră și distanța între vehicule nu mai mică de 70 de metri, atunci nu s-ar întâmpla chestia asta. ”

Lucrările au fost începute la sfârșitul lunii iulie şi vor fi încheiate la mijlocul lunii august. Acestea costă în jur de 12 milioane de lei, bani alocaţi din Fondul Rutier.


Distribuie
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •