Moldovenii, neinteresaţi de informaţia de pe etichete. Patru din zece cumpărători nu citesc textul de pe ambalaj

Moldovenii, neinteresaţi de informaţia de pe etichete. Patru din zece cumpărători nu citesc textul de pe ambalaj

Distribuie
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Moldovenii, neinteresaţi de informaţia de pe etichete. Cel puţin asta arată datele unui studiu, potrivit căruia, patru din zece cumpărători nu citesc textul de pe ambalaj sau o fac foarte rar. Majoritatea dintre ei sunt bărbaţi, cu vârsta de peste 31 de ani.

Sondajul, realizat de Magenta Consulting, arată că 16% dintre moldoveni nu citesc niciodată eticheta produselor pe care le cumpără, iar 22 la sută spun că verifică superficial informaţiile de pe ambalaj.

”Foarte rar citesc, nu am timp, dar şi nici nu prea cumpăr produse. La lactate, la cârnaţ nu mă pot uita că nu înteleg nimic, e mărunţel”.

Dintre cei care trag cu ochiul la textul de pe ambalaj, 94 la sută spun că sunt atenţi doar la termenul de valabilitate.

”Mă uit la termen, atât. Altceva nu citesc. Sunt acolo nişte euri pe care nu le pricep şi nici nu mă interesează”.

Iar 30 la sută dintre respondenţi spun că verifică atent tot ce scrie pe ambalaj.

”La 99% dintre produse citesc eticheta. Acum, atrag atenţia şi la ambalajul pâinii. Încerc să mă uit la tot. Trebuie să facem acest lucru, pentru că nu am încredere în producători. Adaugă în produse toate prostiile”.

Acelaşi studiu arată că doar 27 de procente dintre respondeţi spun că au încredere deplină în ceea ce scrie pe ambalajul produselor pe care le procură, iar restul, fie au dubii, fie nu cred în informaţiile pe care le citesc.


Distribuie
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •