Oficiu poştal dotat cu cele mai moderne tehnologii, ce permit deservirea rapidă a clienţilor, în sectorul Buiucani al Capitalei

Oficiu poştal dotat cu cele mai moderne tehnologii, ce permit deservirea rapidă a clienţilor, în sectorul Buiucani al Capitalei

Distribuie
  • 60
  •  
  •  
  • 2
  •  
  •  
    62
    Shares

După ce ani de zile şi-au primit coletele şi pensiile într-un sediu plin de igrasie, de acum încolo, clienţii oficiului poştal 2069 vor avea parte de servicii la cea mai înaltă calitate. Asta după ce oficiul a fost dotat cu cele mai moderne tehnologii, ce permit deservirea rapidă a clienţilor şi le simplifică munca operatorilor.

Angajaţii spun că diferenţa este ca între cer şi pământ.

„Condiţiile sunt foarte diferite, dacă am venit dintr-o gaură plină cu mucegai, miros, umezeală, cu mobilier vechi, aici am căzut ca în rai. Totul este european, comod, frumos”, a spus directorul oficiului poştal 2069, Tatiana Moraru.

„În decurs de opt luni de zile s-au găsit surse financiare, s-a găsit spaţiu şi iată astăzi suntem prezenţi la un oficiu de tip nou, asamblat cu tot ceea ce are nevoie o întreprindere modernă să îşi desfăşoare activitatea”, a spus directorul general al ÎS „Poşta Moldovei”, Serghei Năstas.

Tot aici, în scurt timp va fi simplificată şi procedura de ridicare a bunurilor procurate online.

„La introducerea în sistem aceste colete primesc un cod. Acest cod vine printr-un sms la client. Clientul vine la oficiu, arată acest cod prin telefon, el se scanează, imediat vede celula trei sau cinci, durează câteva secunde şi se eliberează coletul clientului „, a menţionat  şeful direcţiei logostică Î.S. „Poşta Moldovei”, Veaceslav Dragot.

Primii clienţi care au păşit pragul noului oficiul speră că de acum încolo nu vor petrece mult timp în rânduri.

„- Mult stăteam în rând, era greu.
– Dar acum?
– Acum o să fie îmi pare că mai bine, văd că sunt secţii deja. Plătim lumina, trebuie, fără poştă nu putem”.

„Suntem învăţaţi cu tichetele şi la bancă, şi la oficiul poştal din Centru şi cred că rândul mai repede o să meargă”.

„E mai regulat, e mai uşor, de plătit, de achitarea serviciilor comunale de primit pensia, de toate serviciile care trebuie e mai simplu şi e mai uşor”.

Lucrările de reparaţie au costat 800 de mii de lei. Până în prezent au fost renovate 350 de oficii poştale din întreaga ţară.


Distribuie
  • 60
  •  
  •  
  • 2
  •  
  •  
    62
    Shares